Thursday, October 9, 2014

Champagne Reception at Fendi in Manhattan on 10/8/2014

 
 
Wednesday, October 8th, 2014 from 6pm to 8pm in at Fendi Boutique @ 677 Fifthe Ave. Manhattan
 
This was the another cocktail party.  I visited there with a little nice attire feeling like a rich. 
FENDIのカクテルイベント。もちろん多くの女性訪問者が訪れていました。簡単なつまみも出てましたが、なかなかGETできず、高級シャンパンのみ楽しみました。
FEATHERモノバックやシューズが注目されました。
 
 
 

No comments:

Post a Comment