Friday, March 6, 2015

Private Income Property Event presented by Scott Yancey: on Sunday, March 1st, 2015

@ Double Tree Suites by Hilton New York City in Manhattan
9am - 1pm

I visited this event wanting to get a 'FREE' digital camera and some investment knowledge.
However, I could not get the cam because I left earlier.
The event time frame was very long just selling seminar programs with high costs to get a right to sell/buy properties.   I, who was licensed as NY state real estate sales person, don't recommend to involve in this program.  Focused properties seem to be difficult/ dangerous to be dealt by non-licensed person.

投資熱にゆれる米国昨今の状況に興味を示し、不動産セミナーに参加してきました。’よくある’少ない投資で大金を。。。不動産売買で資産づくりを。。。というような内容の、対象となる不動産情報を得るために修了しなければならないセミナープログラムを販売する、イベントでした。当日は70名近くの参加者が、ホテルのセミナールームに集まっていました。これが毎週のように行われているようで、参加者X開催日数を計算すると、不動産ころがしで大金を作ろうと思う人の数の多さが伺えます。NY州の不動産セールスパーソンライセンスを取得し、CONTINUE EDUCATIONを受けていた私にとっては、よい経験となりました。
どのような形で収入を得るか、資産をつくるかは個人の自由ですが、古今東西問わず、一攫千金を狙って成功する人は少ないでしょうね。

どのようなセミナー内容か、そして参加特典として無料でデジカメがもらえるというので参加しましたが、4時間にわたるプログラムセールストークに辟易して、終了間近で途中退場。結局デジカメがもらず、ちょっと残念でした。 

No comments:

Post a Comment